escuela-secundaria-newlands

ESCUELA SECUNDARIA | SENIOR SCHOOL

QUERIDAS FAMILIAS

Bienvenidas a un nuevo ciclo escolar. Esperamos que sus hijos encuentren en nuestro colegio un espacio para aprender a aprender con otros y para aprender a convivir con otros. Les aseguramos que todos se llevarán nuevos conocimientos, novedosos aprendizajes y momentos de compañerismo y alegría. Nuestro compromiso docente es enseñar; sus hijos e hijas son los destinatarios de éste.

DEAR STUDENTS

Welcome to this new school year. We wish Senior III students an unforgettable year in every sense. We can assure you that you will acquire new knowledge, go through exciting learning processes and share moments of friendship and happiness. Our main aim is to teach you; we really hope you are willing to receive what we intend to share with you. We wish you a wonderful year.

DIRECTORA ESCUELA SECUNDARIA

Lic. Amalia María Güell